vrijdag 15 oktober 2010

Even zelf in de schijnwerper

We willen graag publiciteit voor onze prachtige mountainbikeroute op Twickel en dan moet je soms ook zelf in de spotlight. Om die reden ben ik deze week gefilmd en stond ik model voor foto's die dinsdag in de Hengelose editie van de Twentsche Courant Tubantia verschijnen.

Even in de spotlight. Foto Wouter Borre
Het verhaal voor de reportage wordt gemaakt door mijn collega Marcel Tettero. Hij maakte deze week ook videobeelden van het zetten van de eerste palen. Verder ben ik door hem geïnterviewd. Wel een beetje raar om als journalist voor de camera te komen, maar voor dit doel doe ik het graag.

Het filmpje staat straks op Youtube en is dan te vinden via de website van de TCTubantia en natuurlijk via deze blog. Want dat is het mooie van internet. Alle informatie is in principe voor iedereen beschikbaar.

Prachtige natuur toch. Foto Wouter Borre

Met het verhaal in de krant is het wat anders, maar daar zal eveneens een deel van op de website van TCTubantia zijn te vinden. Dat geldt ook voor de foto's die een andere collega, fotojournalist Wouter Borre, deze week maakte en die hier al zijn te zien (primeur!).
Wouter heeft er heel wat werk van gemaakt mij op de foto te zetten, want zo fotogeniek ben ik niet. Maar dankzij zijn vakmanschap zijn de foto's goed gelukt. Ze zijn trouwens gemaakt op het talud van de A1, het pad dat ik zelfs als een hoogtepunt van de route beschouw.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten